I´m back!

Hjälp, vad rastlös jag varit. Tvn är ivägskickad och Internet pajade hemma. Helt avskärmad från världen, typ. Vilket perspektiv man får på tiden när man är utan teknik såhär. Det är nog bra för oss ibland. Ska försöka stänga av telefonen när jag inte vill bli nådd och bara vill vara ibland. Viktigt.

Mässveckan gick som sagt bra! Team Sportia Karlstad blev klara först av alla och begav sig hemåt på onsdagen. Kommer bli otroligt roligt att få hem grejerna som man själv valt! Blir en dyr vår för mig, med allt jag vill köpa.

Vi pratade på att åka tillbaka till Götet för en shoppingdag, jag o Anna. För under mässan hann vi ju knappt gå på toaletten ens. Så det är preliminärt bokat runt den 25.e nu. KUL!
 

Anna och jag på spårvagnen påväg mot fotboll. Mats bakom, hihi.

Gais-Djurgården minsann.

Kommentarer
Postat av: majvor

han är ju för söt min son ........

jag hinner inte träffa mina barn o barnbarn så mkt man skulle vilja så det är bra att han finns med på nätet



sen har du en mysig blogg Sofia /HLS MAJVOR

2009-09-14 @ 19:06:21
Postat av: Fia

Jaaa, tiden räcker ibland inte till allt man vill göra :) jag får försöka få med Mats på fler bilder här i bloggen som du får ta del av! De är ju i Götet nu och fixar med mässan.



Tack! Det värmer!

Hoppas allt är bra med dig Majvor! Kram


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback