Torsdag

Hej. Kul att så många nya hittat hit. Någon som länkat mig nyligen? :)
Jag har inte bloggat på länge. Jag har mått lite upp och ned senaste tiden. Men nu börjar det ordna upp sig. Hostan har kommit tillbaka så jag ska äta en ny medicin.. igen. Dags att hostan ger med sig nu.

Imorgon jobbar jag 8-16 och efter det ska jag färga mig något mörkare i håret. Dags för en förändring. Vad tror ni om det? Efter det blir det after work med tjejerna. Ser fram emot fredagen. Idolmys med Klas sen. Ledig lördag, söndag och måndag. Gott att ta igen sig lite. Hur är det med er?

Kommentarer
Postat av: e

YES Sofia, join us on the dark side ;) Haha.. Va fina ni var på visningen föresten :D Vilka blåsor!!!!!! kram


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback