Just another manic monday

Bra start på veckan. Jobbade till 16, fick mycket gjort. Skönt! Sedan hade jag tid på vårdcentralen för att ta bort ett födelsemärke på magen. Jag blev lite orolig när jag såg att märket fått en lite mörkare nyans. Troligtvis ingen fara alls, men skönt att få bort det.
Jag fick en bedövningsspruta, men när de skulle börja skära så hade inte bedövningen tagit. AJ! Så jag fick ännu en spruta. Så vänster sida av magen har varit bedövad tills nu ungefär.

Men när läkaren börjar skära bort mitt lilla födelsemärke så säger assisterande sköterska "Men Anders, är inte kniven lite slö".
Jag höll på att börja skratta nervöst och hysteriskt. Men jag höll mig för att inte magen skulle röra sig. Rädd att göra plötsliga rörselser. Även om kniven kanske var slö, så är det ändå en operationskniv. Men herregud, vad sa hon? Fint om jag varit klenmagad o svimmat. Hahaha.

Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback