GRATTIS GUMMAN!

Gud så segt blogg.se är.. syndsynd. Hade tänkt lägga upp lite sköna bilder på Jessica som fyller år idag. Men det får vänta lite. Passar på att säga GRATTIS älskade vän ♥

Idag åkte mamma, mormor och jag till Kil och Skoghall och shoppade massa fina inredningsprylar. Finns riktiga pärlor bland inredningsbutiker i dessa småkommuner. Hade tänkt ta kort på allt fint jag handlat, men insåg att jag glömt kameran hos Jessica i lördags. Får hämta hem den snarast så jag kan visa er lördagens snygga partykort och som sagt dagens heminredningsinköp.

Än en gång kul att fler hittar hit. Besöksantalet stiger. Jag är superglad! :)

Kommentarer
Postat av: jessica

TACK gummis! ♥

2009-10-13 @ 09:56:42
Postat av: Anna

Ja fy det är himla segt! Är så ofta nuförtiden!



Kul med líte nya inredningsprylar! =)



kram

Postat av: Anna

Näe det kan man ju inte direkt påstå att hon är..=D



Shopping överhuvudtaget är kul! Synd att Blogg.se ska jäklas så du inte kunnat lägga upp några bilder, det ät ju rätt så kul å se vad folk köper/har för stil osv! =)



kram

2009-10-13 @ 22:02:55
URL: http://annacondas.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback