Fredagsmys - om det så är det sista jag gör

Ikväll har Jessica och Marcus varit hos oss och myst med det mesta i godisväg. Cheeseballz, godis, choklad o dricka. Äsch, inkomster och utgifter. Imorgon ska jag städa på jobbet, sedan slutar jag vid 16 och då blir det tjejkväll med mormor och mamma hos mammi. Mysigt. Helgens tema får nog bli mys.

Hann med en hel del idag. Gjorde klart kompletteringsuppgiften till skolan. Skönt att lägga det bakom sig. Nu ska jag inte plugga igen på ett tag, inte som det känns nu åtminstone. Städade hela lägenheten och duschade av alla mina blommor som (faktiskt!) fortfarande är i liv. Önskar jag hade kommit på idén med plastblommor.

Söndagsjobb. Sedan ska jag cykla med Anna mot ishallen och kika på hockey. Men det blir nog mest tid till prat och sådant, skulle jag tro!

Nej nu blir det att gossa ner sig. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: M. Ellström - [My Gorgeous life] -

Tack Sofia.. Jag tyckte du blev väldigt fin i din nya hårfärg. Du fick mer färg i ansiktet :)

Kalas !



Kram


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback