Tisday

Idag jobbade jag 8-19. Lång dag som gick helt otroligt fort. Vi har tjugoårsjubileum i de närmaste tre veckorna. Så det är bara att komma in till Team Sportia och fynda. Otroliga priser på många fina varor. Jag beställde hem ballonger med logga på. Ska banne mig ta kort på vår fina dekoration imorgon och visa er! 

Imorgon ska jag ta bort stygnen från magen. Så förhoppningsvis kan mina kollegor Linda, Elin och jag bubbla i hot-tuben på fredag. Kul att göra något tillsammans utanför jobbet. Jo, jag sökte på Team Sportia på Google, så hittar jag mig själv. Det var otippat.


Hihi. Från lokala tidningen Värmlands Folkblad.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Var inte det där från Sofia Mackeröd-artikeln? =) Ska bli kul att ses igen på lördag, det blir mysigt!

Postat av: Norda

Haha ja lite mäktig serie:) Dock hata ja killen som påstod att han va makeup artist :/ liten jobbig kille! Annars är de bara fin fint här, trots de mörka tiderna ute! Allt bra med dig vännen?:) Kram

2009-11-04 @ 15:58:46
Postat av: Anna

Jaaaa! vem gör inte det! =)



Mmm en tripp till värmen vore ju inte fel. Men man år is tället nöja sig med att uppskatta "innemyset" som blir denna årstid! =)

Har man tur kanske det blir utlandet i början på nästa år istället...=)

kram

2009-11-04 @ 16:59:42
URL: http://annacondas.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback