En och en halv timme kvar!

...Sen fyller jag år! Imorgon på min stora dag blir det jobb hela dagen, öppning o stäng. Efter det tänkte jag bege mig till sats för att köra ett bodypump-pass! Lika bra att köra järnet på födelsedagen! Skönt att ha kommit igång med träningen. Idag efter jobbet körde jag intervall. På det passet använder man stepbräda, stång och hantlar. Så det blir massa koreografi, i princip dans på brädan så konditionen får sig en redig genomkörare. Sen bygger man upp kroppen lite med vikterna. Skönt pass! Åt fisk idag också med Klas o kände mig nyttig. Fisk äter man alldeles för lite utav! Åtminstone jag...
Igår var jag hemma hos mamma och pappa och åt underbart goda hemgjorda hamburgare. Det är något jag är helt galen i, hamburgare! Det går ju att variera så mycket, så det blir aldrig tråkigt! När vi var mätta i våra magar tog vi tag i det hårda arbetet. Nämligen att baka inför min födelsedag. Det blev sockerkaka, kanelbullar och hallongrottor. Bra att börja lite basic :D Hade dock glömt kameran så ni får hålla tillgodo tills på lördag då fikabrödet åker ur frysen och fram på bordet när min födelsedag ska firas av släkten!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jo men det är kalasers, tackar som frågar :D Hur är det själv, såhär på födelsedagen och allt? GRATTIS IGEEEEEN! :D


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback