Tokig lördag

Ujuj vilken härlig lördag! Först jobb all day och sedan hem för att göra sig snygg för kvällen. Jag verkligen ÄLSKAR klänningen. Kan nog inte säga det för många gånger. Den kommer åka på fler gånger i sommar! Härligt!

Anna kom hem till mig och sedan cyklade vi gemensamt till Linda. Som vanligt lyckades A och jag komma 45 minuter för sent. Helt otroligt. Men vi lyckades komma ikapp, och nästan gå om, de andra i deras mysdrickande (!). Linda hade ett spel där man fick ett ord man skulle beskriva förutom att säga ordet. Det var så himla kul att höra beskrivnigarna när det var tidspress! Blev hur knasigt som helst! Sedan begav vi oss till månen för mycket god mat, tokbra underhållning av Starboys och sedan massor av dans. Bra kväll gänget! Team Sportia äger allt och alla!

  
  
Ja.. jag vet, jag har lite läppglans på tanden på det fjärde kortet! :D

Kommentarer
Postat av: Angelina!

hhahaha s¨g de ;)

är de ditt hår?:D de har växt mkt eller hur?:D



här är allt fint ;)


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback