Pappas dag

Igår fyllde min fina pappa år, hela 49 bast. Han fick genomgående mjuka paket. O av Klas o mig fick han träningskläder, så nu blir det att köra hårt med träningen. Farfar var i stan över helgen. Riktigt trevligt att träffa honom. Efter kalaset åkte Klas o jag vidare till nästa kalas hos svärföräldrarna. Stockholm och Filipstad var där för att klämma o känna på lille Harry. Jag hann allt gosa med honom en hel del jag med! ;D

Efter kalasen blev det en tjejkväll med Jessica o Becca och årets eurovision song contest. Jag hejade ju på Island, men Norges låt är ju hur bra som helst! Kul att det blir såpass nära nästa år, i Oslo!

Toppenskönt att ha varit ledig både lördag och söndag. Få ladda batterierna lite. Hoppas ni haft en lika bra helg som jag!

På första bilden har vi Farmor, Mormor o Farfar, på den andra bilden har vi alla fordon som användes för att ta sig till födelsedagsbarnet Pappa!


 

Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback