Mysiga saker hemklickade

Jag har alla dessa små söta muffinsburkar med läppglans i. Den senaste cupcake jag klickat hem är raspberry. Den lilla söta, bruna med en gräddklick o ett hallon på till vänster i bild. Fina att ha i necessären! Sedan beställde jag även hem de två mysiga tandborthållarna högst upp i bilden till höger, pojken och flickan. Känns tuffa att ha i badrummet. Dock väntar jag med att sätta upp dem tills vi flyttat till vår fina trea i centrum. Vi kommer bo så centralt! Jisses vad härligt det kommer bli. Ser fram emot flytten nu som bara den! Den förste juni får vi tillgång till lägenheten, o då blir det att fräscha till den lite med tapet eller färg innan vi börjar flytta in. Härligt!

  
Sakerna hittar du hos
Bluebox

Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback