Mysiga onsdag

Idag har jag tack och lov kännt mig bättre! Så imorgon blir det jobb hela dagen. Skönt :) Idag har jag hunnit plugga undan några sidor som ska vara klara tills på tisdag också. Det är det sista inlämningsarbetet i kursen jag läser. Snart klar alltså, otroligt gött! Samtidigt kommer jag sakna dessa tisdagar med klassen. Så massa plugg har det varit idag. 

Förut när Klas kom hem nördade vi lite med vårt nya guitar hero. Klas på trummor och jag sjöng. Det är så himla roligt! Vi är ett grymt band.
O nu har jag myst ned i soffan med kuddar o min mjuka filt för att se Grey´s Anatomy. Hur går det egentligen För Owen, stackarn? Han är lite pssssyko weirdo..


Uppdatering kl 21.32
Och än en gång så sitter man och grinar till denna serie. Vad händer? Visst är det mer spännande än det varit på länge i Grey´s? Alla individer har jättespännande intriger och draman. Spääännande att se fortsättningen snart efter pausen.


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, men jag vet! De 3, 4 senaste avsnitten har varit helt otroligt bra!

Och vet du vad, jag kommer hem i helgen!! :D Så vi får ta och hitta på nåt :)


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback