Lördagskvällen

Igår fick jag och Jessica för oss att att kalasa till det lite. Sandra och Jessicas syster Johanna skulle också ut så vi åkte hem till Sandra och började kvällen. Efter att vi sett Robinson och tömt vinflaskor så begav vi oss till Johanna och Sandras kompisar. Där blev det buzzspel som jag förlorade två vändor i. Jag måste allt bättra på allmänbildningen lite! Sen blev det Nöjes och massa rolig dans!

Idag jobb 12-16, o sen en alldeles underbart mysig fika med tjejerna. Kul att Linda är hemma från Stockholm också så vi kunde ses :) Lite stolt kompis jag är! Hon har fått praktikplats på tidningen Elle! Om inte det är häftigt, så säg?

Ringde chefen nyss och kollade om vi hade några ritningar över butiken. Behöver dem på tisdag och onsdag när Anna och jag åker till Mariestad för dekoratörsutbildningen. Kul att göra utbildningen utifrån de förutsättningar som finns i våra olika butiker. Ser fram emot dessa två dagar hur mycket som helst! Kul att åka iväg med Anna också. Egentligen ledig imorgon också, men det blir jobb på lagret för att packa upp varor som kommit och röja undan lite. Blir bra!


   
Jag o Jess var randiga tillsammans! :)
  
Haha! Johanna lagar makaroner åt en hungig Sofia.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jessica är rätt söt... :)

2009-05-10 @ 23:15:33
Postat av: Linda

Söt du är då! :) Fast jag är ju rätt stolt själv så :D

Postat av: Angelina!

härligt bilder ;)

2009-05-14 @ 20:27:21
URL: http://angelinav.blogg.se/
Postat av: Malin, Gbg

Du har namnsdag idag ;)

Grattis

2009-05-15 @ 19:28:54
Postat av: Fia

Anonym; Ja, Jessica är en redig gobit!



Malin, Gbg: TACK! :)

2009-05-15 @ 23:44:43
URL: http://soffia.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback