Vårkänslor!

Idag strålade solen när jag kom ut från jobbet med min packade gymväska. Men så fort jag kände värmen och vårkänslorna slå emot mig så ringde jag mamma och pappa och bestämde att vi skulle ut och promenera. Jättehärligt var det att slänga på sig tunnare allvädersjacka och walkingskorna och få sig lite motion. Vi gick en runda och handlade lite till kvällsmat och gick hem till mamma o pappa och åt. Uppskattar verkligen att träffa dem nu när man inte bor hemma och kan träffa dem precis när man vill. Även om jag inte bor så väldigt långt bort nu ;)

Nej men idag var faktiskt första dagen jag kände de där riktiga vårkänslorna! Med blå himmel, fågelkvitter, varmare luft och den där speciella vårdoften. Ni vet vilken jag menar? Härligt!

Imorgon ska jag städa jobbet så jag ska vara där redan klockan 8. Fint att vara uppe i tid! Sedan slutar jag redan klockan 16. Så det blir nog en sväng till Sats. Har legat på latsidan med träningen ett tag, but no more!
 


Bilden är ett projektarbete jag gjorde på gymnasiet på sam/medialinjen.
Ser ni humlan?

Kommentarer
Postat av: Angelina

aha okej. nja ja ska kolla runt lite :) min syster tror ja tog några med inte många


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback