Tvådagars ledigt

Jag inser att jag borde trappa ner. Jag har fikat fem gånger på två dagar. Igår var jag trött efter lördagens fest uti Skattkärr med innebandyn med tillhörande utgång. Jag hade både söndag och idag måndag ledigt. Så jag tog cykeln och åkte till mamma och pappa och fick mig lite mat och självfallet lite fika. När jag var ledig hade jag äntligen tid att hälsa på mina favoriter mormor och morfar. Självfallet med fika inräknat. Efter några timmar där cyklade jag vidare till Sophie som är hemma några dagar från Sthlm, även här var det fika involverat.

Idag mötte jag upp Sophie för en runda på stan och vi började självfallet med en ekologisk blåbäsmuffin och grönt te. Senare åkte Klas och jag till Ikea för att inhandla lite tavlor till lägenheten, visst fikade vi lite också. Jaaa.. resten av veckan blir det att spendera på gymet. Blir skönt det!


Kommentarer
Postat av: Madde

Gött me fika juuu....;) Man lever bara en gång!

Kram

2009-03-31 @ 14:40:40

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback