Tisdag

Min dag började tidigt. Redan klockan 8.30 var jag vid Claratappen och lämnade plasma. Efter det jobbade jag, o fick sluta tidigare för jag skulle till skolan 16.30. Dagens lektion bestod av yoga och avslappning. hur skönt som helst! yogaläraren gick och tryckte på lite extra när vi gjorde övningarna, då inser man att man är mindre vig än vad man skulle kunna vara.
Vid avslappningen så låg vi på rygg med händerna utmed sidorna och slappnade av. Jag var helt säker på att det inte gick att få ned axlarna mer, men läraren tryckte till med hela sin tyngd och så knakade det till rejält i mig och så kunde jag faktiskt slappna av ännu mer sedan. Roligast var att någon i gruppen släppte sig rejält när vi gjorde de ansträngande övningarna. Hela två gånger också! Meen men, shit happens..
Nä, jag ska köra massa yoga och bodybalance och bygga upp kroppen nu! Mitt mål är långa, slanka och fina muskler!

Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback