Tisdag och onsdag

Både idag och igår blev det riktiga heldagar. Igår jobbade jag 8-16 sedan hade jag skola och redovisning/inlämning av arbetet om stress, efter det tog Anna och jag en promenad hem från universitetet. Mysigt att gå hela vägen hem och bara babbla om allt. Behövs ibland.
Tyckte det kändes jättebra med skolan också, jätteskönt att ha ännu en redovisning klar. I juni är kursen slut och jag kommer sakna att åka till universitetet och utvidga mitt ord och kunskapsförråd.

Idag jobbade jag 9.45-16 och efter det fick jag prova ut kläder från MQ och Stil o även Bianco som står för skorna. Modevisning på UNO på lördag kl. 16.30! Hoppas alla kommer och kikar! Kommer bli superkul att träffa modevisningsgänget igen! Längesen man såg flera av tjejerna, de är toppen!


När jag var klar med allt provande så begav Klas och jag oss till Sats och körde ett svettigt spinningpass! Härligt! Efter det åt vi en riktigt mysig middag på Restaurang Freden. Vi har nämligen hela två år tillsammans imorgon min älskling och jag. Dock hinner vi inte "fira" det imorgon, men vad gör det, vi tog det en dag tidigare. Blev en jättemysig kväll!

Nej, nu blir det sängen, jag är ledig imorgon och har tagit tvättid 07.00 imorgonbitti! GODNATT.


Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback