Söndag

Idag blev en lite annorlunda dag på jobbet. En kille från stan hade plockat hem segern i en tävling som anordnades av radiokanalen Rix FM. Han hade vunnit 100.000 att göra av med i vårt köpcenter Mitt i city på tre timmar. 
Hos oss skulle han ha innebandyklubbor. Självfallet fick jag hjälpa honom med detta, vilket var riktigt kul! Titti Schultz från Rix FM drog den stora kundvagnen som killen (jag har glömt hans namn!) proppade full med grejer från alla butiker.
Efter dem var det en stor flock av nyfikna människor som trängdes för att se vad han shoppade. Skoj för honom, jag är inte ett dugg avundsjuk..
Så igår hade jag Peter Siepen att hjälpa och idag vinnaren. Skoj med lite utmaningar!

Just nu håller jag på o tvättar, vilket också är en utmaning enligt mig.. Om drygt tjugo minuter är mina tre maskiner klara att slängas in i torkskåp och tumlare. Hoppas allt är i samma storlek och färg som det var när jag kastade in det i maskinerna.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men hey! Vi var ju inne och handlade oxå! Var inte det lika mycket värt? :P

Postat av: Babbi - [Design & Foto]

Hejsan! Är du på jakt efter en ny bloggdesign? Välkommen in till min design sida med massor av designer!

2009-03-25 @ 22:48:58
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback