Modevisning på lördag!

Idag har jag varit ledig. Passade på att umgås lite med Jessica och Sophie och hann även med att sola litegrann. Skönt att se att man faktiskt har lite pigment i kroppen.
Sitter med en tandblekning i munnen just nu. Jag har testat den förut, IWHITE heter den, funkar superbra! Kostar 500:- för ett startkit på Kicks eller Åhléns. När man använt upp alla blekremsor finns det att köpa separat till den redan inhandlade blekningsmaskinen man får med i startpaketet.

På lördag är det dags för modeshow igen. Denna gång med lite mer kläder än de senaste visningarna. Nu ska vi visa kläder och skor från MQ, STIL, AKAZIA och BIANCO. Jag fick mina favoritbutiker MQ, STIL och BIANCO tilldelat mig att visa för. Känns toppenkul! Så alltså nu på lördag den 7 mars kl. 16.30 ska ni bege er till Uno för en härlig visning av vårkläder! Självfallet kan alla komma oavsett ålder och gratis är det också!


   
  
Från en av visningarna för Change och Dna på BlueMoonBar, Karlstad.

Kommentarer
Postat av: Angelina!

har du bilder från i lördags ?:D

Postat av: Lena

hej!



använder iwhite tandblekningen och såg att du skrivit att man kunde köpa nya strip när dom tagit slut men fortf ha kvar munstycket? vart köper man fler såna finns de nån svensk sida?=) maila gärna svaret till min mail:) mvh

2010-02-27 @ 12:37:50

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback