Join the challenge!

Igår köpte jag en Craft träningsjacka och matchande Nikeskor. Men dessa skor mina vänner är inga vanliga löpardojor, det är Nike+. Vilket innebär att i vänsterskon finns en liten lucka under sulan där man kan lägga en sensor som hör ihop med en adapter man pluggar i ipoden. Dessa kopplas samman och plötsligt har man en personlig tränare, kan se tiden du varit ute, distans och kalorier. Man kan även  välja sina "powersongs" om motivationen tryter under rundan så väljer ipoden ut låtar med fart i! Sedan kan man också spara sina löprundor och logga in på nikeplus.nike.com och diskutera, coachas eller sätta mål etc. Just nu är jag med i utmaningen men vs. women! En tävling mellan män och kvinnor vem som kan springa mest och längst. Kom igen nu tjejer!

Vaknade ganska tidigt imorse och slängde på mig löparkläder och mina nya skor och begav mig ut i morgonsolen. Dock blev det till ett dis. Men men, man kan inte få allt! Härligt att få lite motion såhär på morgonen, jag hade glömt hur perfekt det är att gå ut o gå eller springa på morgonen. Skönt! Idag ska jag jobba mellan 11 till stäng och sen ska jag hem och städa. Behöver dammsuga o eventuellt moppa.

Nu blir det dusch och sen frukost.
Ha en bra dag alla :)


 

Kommentarer
Postat av: amanda

är också sugen på det där! kanske skulle införskaffa en sändare!!!!!!!!!:D

2009-03-20 @ 20:47:52
Postat av: Madde

De där skorna är helt underbara! Ha de dem förra årat! Kör hårt! Kram

2009-03-21 @ 16:55:43
Postat av: Marieh

Wow vilka häftiga skor! Jag behöver nya löparskor, vad kostar de?


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback