Jisses

Igår innan jobbet var jag iväg och lämnade plasma som jag brukar göra var 14.e dag. Jag brukar aldrig känna mig dålig efteråt, men denna gången måste jag druckit sämre eller ätit lite dåligt, för sen mådde jag inte alls bra. När jag lämnade Claratappen var allt frid och fröjd. Men  väl på jobbet var det en kille från Champion som kikade igenom vad vi hade för sport BH:ar och så skulle vi komplettera lite. Plötsligt när jag står och pratar med säljaren så får jag en obehagskänsla, ett tryck över bröstet och allt blir ljust och vitt.. Så jag fick sätta mig ner på golvet och bara andas. Helt otroligt obehagligt. På vingliga ben och med svetten rinnande i pannan tar jag mig till fikarummet och lägger mig.

Jag var helt skakis hela dagen. Skönt att det var långdag också med stängning vid 21. Citynight tydligen, inte en människa så långt ögat nådde. Inga som visste att det var kvällsöppet kanske. Nåja, idag har jag mått som vanligt, finemangs! Skönt det.
Nyss klämt i mig massa god tacos och ska se några avsnitt scrubs nu innan jag ska krypa till kojs. Vad gör ni i helgen?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Barnmässan såklart :) De delar tydligen ut massa gratisgrejer och sånt får man inte missa!

Postat av: Jessica

Det låter som en panikattack :/

2009-05-04 @ 03:46:16
URL: http://whataboutjessica.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback