Vit helg

Jättebra helg ! Jobbat hela helgen och ingen utgång alls, men desto mer hemmamys blev det. På lördagen kom Johanna och Henrik och såg schlagern hos oss. Vi hade laddat upp med Alfapet, men efter pizza, cheesecake och godis var vi så mätta och trötta att vi bara slöade i soffan. Operasångerskan Malena Ernmans seger var ju en liten skräll ändå, tycker jag. Trots att hon faktiskt varit en av de favorittippade. Men kul att den vann. Jag tror på de storslagna eller lite konstiga låtarna i finalen. De brukar gå bäst.

På söndagskvällen fick vi besök av Jessica och Marcus. Vi såg det fantastiska programmet Wipeout! Det är ju så himla roligt!



Kommentarer
Postat av: jessica

HAHA. Jag dör av skratt varje gång jag ser "smäschen" rätt i magen!! :D

2009-03-18 @ 16:18:45

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback