Vilken härlig dag

Idag är det jag och solen! Jag tänkte köpa den sista boken  av de tre i Stig Larssons berättelse om Lisbeth Salander. Sedan hade jag tänkt mig en mysig dag vid Mariebergsskogens bad. Jag tog en joggingtur dit igår för att hälsa på Jessica som jobbar i kiosken. Jag har inte varit där på evigheter! Men så mysigt de har gjort det, med badet och alla lekplatser o annat. Perfekt att ta med Harry när han blir liite större! Låter bra va Johanna? ;D

Sen ikväll tar Linda och jag tåget till Arvika. För ikväll blir det jobb på Olssons brygga. Ska jobba för Jägermeister. Det blir nog spännande! Första gången på nya extraknäcket. Får se hur det går. Ska bli väldigt roligt att träffa Linda. Vi jobbar tillsammans på Team också. O först hade hon en veckas ledigt, sen nu har jag haft två veckor, så hela tre veckor utan varandra! Mycket att ta igen :) 

Nej, dags att dra sig till stan o shoppa boken. Sedan solen, så kommer jag!

Kommentarer
Postat av: DDINA - ddinas.blogg.se

Jättebra blogg!

Va händer nu på sommaren då? Ska du åka utomlands ? :)

PUSS <3

Postat av: josefine

gud vilken fin blogg du har :) har du gjort designen själv?

2009-06-27 @ 17:41:14
URL: http://josefineviktoria.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jaaa :) Jag ÄLSKAR den blommiga klänningen förresten. Skitsnygg! :)

2009-06-27 @ 19:23:51
URL: http://www.freewebs.com/johanonnona
Postat av: ellen

Svar: Hihi kan tänka det. :)

Tack så jättemycket ! :D:D

2009-06-27 @ 23:04:59
URL: http://ellenstjernholm.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback