Sommarstugan är livet

Att åka ut till stugan är bland det bästa jag vet. Är solen framme är det såklart helt ultimat, men även om regnet öser ner drar jag mig inte för att åka ut dit. Som i lördags, regnet stod som spön i backen. Ändå packade jag mig iordning och så kom mamma och pappa och hämtade upp mig, så åkte vi till favoritplatsen, mitt smultronställe. Jag slängde mig i soffan med en tidning medan pappa tände brasan i öppna spisen. Mysfaktor hög!


Mina trasiga jeans och jag vid brasan.

Kommentarer
Postat av: STYLEMIND

ÄLSKAR också våran sommarstuga, så himla mysigt vi hade där på midsommarafton. Släkten var borta så bjöd dit alla mina kompisar på en grillkväll och dans runt midsomamrstången :)



KRAM Jenny


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback