Lill-lördag

Nu sitter jag här med rufsigt hår och müsliskålen i soffan o myser. Idag har jag bara roliga planer på schemat. Först möta upp Amanda, Linda och Sanna på Mache och köpa lunchsallad, sedan Skutberget för massa sol, och eventuellt lite bad? När man var liten kunde man bada i timtal. Nu är jag, som jag lovade mig själv som sjuåring, precis som mamma. Går långsamt i, huttrar, och sen fort (!) doppa sig och sen kvickt upp igen! Får se om jag är lite kaxigare idag. Det vill säga om vattnet hunnit värmas något :)

Ikväll har vi guld-VIPband till öppningen av Sommaronsdag på Nöjesfabriken. Mingel, mat och dryck och goodiebag. Spännande! Skriver mer imorgon, för idag ska jag bara ha en skön, lat dag på stranden i min nya bikini från H&M.


Bild från H&M.se

Kommentarer
Postat av: Dessie

Snygg banner/header du har ! =)

Postat av: Renée

fin blogg. kul med en till värmländska :)

2009-06-24 @ 15:52:57
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback