Födelsedag!

Min födelsedag på onsdagen var mysig! Fick en kladdkaka från Linda på jobbet och när jag kom hem hade Klas fixat med min favoritpizza och prinsesstårta med mitt namn på (!) sen såg vi massa Band of brothers. Mys!
På fredagen firades jag av tjejerna, kalas hos mig och sedan en trip till Glada Ankan där det var alldeles för mycket folk. Synd att de förstör genom att pressa in så många.. trångt o jäkligt. Sedan blev det lördag och släktkalas. Supermysigt hemma hos mamma o pappa. Tack för att vi kunde vara där, så alla fick plats. Värmen kom på lördagen så vi kunde sitta ute under favoritäppelträdet o fika.

TACK ALLA FÖR DE FINA PRESENTERNA!
Jag fick presentkort på Åhléns, IKEA, pengar, parfym, A piece of cake kakboken med Leila i en jättefin box, duschcremer, hårprodukter, IKEA-prylar, blommor, fina salladsbestick från Tyskland och ett årgångs rödvin! Inte illa va?! Jag är jättenöjd med allt.


Jättenöjd "moster" :) Älskade lilla knyte!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, det lät som ett mysigt födelsedagsfirande! Hoppas du hade kul! Inge otur med vädret iaf :P

Saknar dig! Puss!

Postat av: Pauline

Ååå vad söt :)

2009-06-02 @ 09:37:25
URL: http://pauliine.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, eller hur! Allt är bra med mig, börjar vänja sig vid att bo här nu.. Hur är det själv? Det var denna vecka ni flyttar va? Puss!

2009-06-02 @ 21:59:32
URL: http://lindayd.blogg.se/
Postat av: Marie

Åh, lilla Harry har ju lika mycket hår som min lilla tjej:)

2009-06-11 @ 13:40:38
URL: http://mariegulliksson.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback