Sömnig

Kräftpremiär ikväll hemma hos svärföräldrarna. Gudars så det är gott! Kan suga i mig två kilo själv, lätt! Fick även mysa lite med favoritHarry. Världens finaste bebis. Han har dragit på smilbanden flera gånger mot mig nu och jag är helt såld.


Klas är ute ikväll och jag ville verkligen med och träffa Louise och Nicole, men jag är helt slut i kroppen och knoppen. Jobbat 11 och 10 timmarspass denna veckan.. Blir kul den 25:e. Men snart ska jag krypa ner och sova. Öppning och stäng imorgon, och då börjar rean på riktigt. Kom till Team Sportia och fynda! ;)


GOD NATT!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Japp! Jättenöjd med linnet :)

Postat av: Maddo

Låter gött me kräftor!! Själv laddar jag med kanelsnurror....;) Mums!

2009-07-30 @ 17:46:34

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback