Saturday night

Vilken bra kväll det blev igår! Klas hade sina grabbar här på förfest och mina flickor Louise och Nicole kom hit och förfestade lite. Jag har aldrig haft sådana klädtrubbel någonsin! Det slutade med att jag hade Louise klänning som Nicole hade först. Min klädångest smittade så tjejerna hade mina klänningar på sig tillslut. Kul att se mina klänningar vara ute och festa till det! Vi tog efter en stund taxi till Amandas bror och fortsatte förkalasandet och tillslut hamnade vi på Ankan. Där är det alltid lika varmt, så efter stängningsdags så gick vi till kanalen och badade nattbad. Mysigt!

Bilder från vår night out.

  
     

Kommentarer
Postat av: nicole

nu snodde jag lite bilder från dig gumman ;)

2009-07-05 @ 23:03:21

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback