Hjälp

Vad längesen det var jag bloggade! Nu är det dags att blogga vidare! Det är ju superkul. Haft fullt ös med två dagars ledighet. Då vi åkte ut med Kims båt på vår fina Vänersjö och hittade en liten mysig vik där vi solade och badade hela dagen. Sedan har jag varit i stugan och fiskat och bara slappat! Det behövs i den här värmen!

Sedan har jag haft fullt ös på jobbet. Jobbat 8-19 varje pass. Så det är mycket att göra, men många bollar i luften är alltid lika spännande! Idag blir det 10-19 och efter det jobb på Kungsgatan, 21-02. Heldag alltså. Jägermeister är i farten och vi ska göra hela Kungsgatan i Karlstad orange! Kom och säg hej vettja!

Ha en bra fredag! Vad har ni för planer i helgen?




Kommentarer
Postat av: → F R I D A S F O T O - B L O G G ♥

Hejsan! :)

Jag behöver fylla på min musiklista och undrar om du har några bra låttips!? :)



Hoppas att du har haft en bra dag och att det fortsätter i samma riktning! :)



P.S Fin blogg du har också :)


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback