Stockholmsresan

Här kommer bilderna från helgen! Jag inser att jag inte finns med på en enda bild. Tror att detta fenomen aldrig tidigare inträffat. Får se om Johanna eller Åsa har lite pics att dela med sig av.

Kolla Johannas bebismage på andra bilden. Så himla mysigt ska det bli med en liten BebiHarry. Klas kusinbarn hade vuxit som bara den också! Moa är ju för härlig. Sist jag träffade henne var hon alldeles nykläckt och nu tultade hon omkring helt själv, fort går det!

Shoppade ingenting på Barkarby heller. Ännu ett fenomen som inträffat. Handlade desto mer godis på hemvägen på godisstoppet längs vägen.

 
 
  

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag hade med kameran i väskan men tog inga bilder :) Jag har bara några stygga från uppresan när ni sover!

Postat av: Åsa

Jomen jag kan nog ha nån på dig. Ska gå igenom och mailar sen isf! KRAM

2009-01-31 @ 14:33:00

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback