Myskväll med mina flickor

Igår var vi hemma hos Amanda hela gänget, förutom Linda, och myste med vin och rappakalja. Aldrig spelat det tidigare, men det var hur kul som helst! Mysigt att kunna dra ihop gänget och ses. Skönt att det inte blev utgång, laddar för 50-årskalas i Sthlm nästkommande lördag istället. Det är Klas fasters man som fyller jämt. Ska bli riktigt, riktigt kul att komma iväg lite. Hoppas hinna med en sväng på stan. TopShop here I come!

Louise är f.ö. hur fin som helst i håret! Jag känner verkligen för att göra en förändring med mitt hår. Lite varma, mörkare slingor och löshår kanske? Vi får se!

 

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Det där med varma mörka slingor låter urfint. Det skulle säkert passa dig lilla gumman :) Hoppas att du och Klas har det fint i nya lyan.

Postat av: Johanna

Vi hade ju båda världens löshår på förra 50-årskalaset så den här gången måste vi vara utan båda två isåfall! :) Håll dig till efter helgen, men sen kan du ju skaffa - det är ju så fint!!

2009-01-19 @ 16:54:01
URL: http://johanonnona.se.nu
Postat av: Anonym

rappakalja är rätt roligt faktiskt, mest pga av jag vunnit varje gång jag spelat det :D det gäller ju bara att kunna formulera sig på ett akademiskt sätt när man skriver sina beskrivningar så tror alla att det är den rätta.



Klas borde förövrigt vara grym på det :D

2009-01-19 @ 17:24:39
Postat av: Anonym

Tack gumman.... va söt du är.. känner mig jävligt snygg också..=)

2009-01-19 @ 17:32:27
Postat av: Kim

undra varför mitt namn inte kom med.. Kim iaf, skrev det där om klas haha

2009-01-19 @ 23:17:33

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback