Hemma igen

Nu ska vi snart gå och lägga oss. Jag har sovit en hel del i bilen på väg hem från Stockholm och jag är ledig imorgon, men känner att det är dags för den nattliga skönhetssömnen nu. Klas och jag delade hotellrum tillsammans med Johanna o Henrik. Nattsömnen stördes lite lätt av Henriks snarkningar. Jag somnar alltid så fort jag lägger huvudet på kudden, men när nån snarkar så är det helt kört. Inga öronproppar hade jag tagit med mig heller. Tillslut gick jag upp och hämtade toapapper som jag tryckte in i öronen. Funkar, jag lovar! Somnade som en stock.

Så, helgen i Sthlm var toppen! Mysig bjudning med Klas släkt är alltid trevligt! Ska ladda upp bilderna så ni får se imorgon! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Angelina

okej vad bra då:) jo det är bara bra här :) med dig med eller ?:) händer i veckan d?:D

Postat av: Anna

Ja DH är grymt! :) Jag har gardiner i sovrummet, tog ett par vanliga vita bara och det blev rätt bra faktiskt :) Panelgardiner funderade jag på först men jag tänkte att det nog skulle se lite "klent" ut i ett så stort fönster! men klätterväxt lät ju fint faktiskt :)

2009-01-26 @ 10:26:16
URL: http://annamyren.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Kan tänka mig att du såg väldigt söt ut med toapapper i öronen ;)

2009-01-26 @ 12:53:11
URL: http://triffin.blogg.se/
Postat av: ida

ja gör de :D haha. det är ju ett realistiskt mål till sommaren lixom ;)

2009-01-26 @ 15:28:43
URL: http://idapida.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback