Torsdag

Ikväll är Klas ute och svirar, så jagär ensam hemma i lägenheten för första gången. Jag är lite töntig kanske.. men tycker det är lite läskigt. Troligtvis för jag inte till hundra procent "bott in mig" än. Tack gode Gud för Sex and the City. Först ett avsnitt på Tv nu. Sen blir det att köra igång min älskade skobox och se några avsnitt till innan jag ska duna in en stund. Har lovat att hämta Klas om han behöver skjuts hem.

Jisses vilken träningsvärk jag har också! Satsstep testade jag på idag. Enormt jobbigt men lika roligt också. Massa koreografi med hopp och studs. Utmanande och kul!

Imorgon blir det jobb 9-19. Måste få undan lite på lagret, det har kommit hur mycket nytt som helst. Tiden räcker inte riktigt till. Vi har vår stora REA nu och så är det sportlov nu, så det är fullt ös i butiken så man måste vara ute på golvet och hinner inte med det nya. Sedan blir det hem för att plugga litegrann.. har massa kvar att skriva. Bra att arbetet handlar om stress, kan verkligen relatera till mitt liv  :)

Nej Sex and the City blir!

Kommentarer
Postat av: Denise

Jag såg att du har tävlat om bloggdesigner hos mig förut så jag tänkte bara passa på och säga att jag har en till tävling nu där det är lättare att vinna :) Du hittar den här http://naztysbunny.blogg.se/2009/march/design.html

2009-03-01 @ 11:36:43
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback