Studenttorsdag!

Idag är jag lite småseg. Jessica, Sophie och jag var ute igår och slirade. Först var vi på Arena en sväng, men efter ett tag bestämde vi oss för att se hur Ankan blivit efter ombyggnationen. Visserligen var jag ganska dragen igår, men hey, den enda skillnaden på Ankan nu är att dansgolvet är större? Eller vad har de gjort mer?

Helt underbart att ligga och dra sig imorse och bara vara. Ledig idag, så Klas och jag ska bege oss ut till exotiska Edsvalla och ÖB för att kika på lite roliga saker till lägenheten. Ska bli kul! Kanske hittar några fina tavlor till sovrummmet eller vardagsrummet.

Bjuder på lite bilder från igår. Band i håret ska vara inne har vi hört ;)

  
  

Kommentarer
Postat av: Norda

haha den va mäktig, exotiska Edsvalla, den tackar man för;)

Postat av: ida

ÅH vilka härliga bilder sötnos! hoppas de blir karlstad snart så jag får träffa er igen :)



i helgen blir det födelsedagsfirande idag (min bror fyller år) sen ikväll middag och mys med tjejerna. och igår var jag på bio :) vad ska du hitta på raring?

2009-02-14 @ 10:12:26
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, Boltkväll låter jättebra! Godiset ännu bättre :)Då kanske bror kan få ändan ur vagnen och installera vår router oxå. Var ju bara 3 veckor sedan vi bad honom :P

2009-02-14 @ 10:21:04
URL: http://johanonnona.se.nu
Postat av: Isabelle

Barndomsbekanta. Många gemensamma vänner.

2009-02-14 @ 11:28:59
URL: http://triffin.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback