Pluggkväll

Ikväll åkte Anna och jag till Universitetet och pluggade lite. Känns bra, nu är vi igång med arbetet åtminstone, så de där 6-7 sidorna om stress ska väl gå fint att få ihop.

Imorgon blir det jobb 8-19. Sedan ska jag ta och belöna mig själv med ett riktigt mage/ryggpass på Sats! Att börja 8 på morgonen är man ju inte van vid, brukar gå upp ungefär den tiden. Men imorgon blir det spännande, då kommer Adapt och lär oss om fötter och sulor. Kul!

Något som är dreeeeeeetroligt är att jag ska få åka till Göteborg på utbildning. GAAAH vad skoj det ska bli! Anna och jag drar iväg och ska lära oss hur man hänger/dekorerar fint i butik och lite om inköp. Två dagar lång är utbildningen. Så ska vi försöka få lite shoppingtid också! Inga fel att shoppa loss i götet. Nej gud så jag längtar!

Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback