Lördagens bravader

Lördag igen då, och utgång såklart. Schlagerfest blev det hemma hos Amanda. Blev egentligen inte så mycket tv-tittande utan mer chitchat och umgänge. Riktigt trevlig kväll, och sedan ordentligt skoj på krogen. Nöjesfabriken intogs och som sagt, riktigt kul var det. Inga större skandaler mer än att mitt halsband som jag älskar så otroligt mycket, ett pärlhalsband med en liten bakelse fram, gick sönder.. ska se om jag kan få någon hjälp från Hildurs där jag köpte det.

Annars idag är jag ledig! Så det blir plasmagivning vid lunch. Det är något jag tycker alla som kan och vill borde göra! Jag känner mig lite som en hjälte när jag spatserar ut från Claratappen.
Sen ikväll ska Anna och jag till skolan och plugga lite. Har en inlämning om stress om några veckor. lite passande tycker jag att vi läser om stress så som jag härjar. Får nog gå på massage och eventuellt en floating snart så jag coolar ner mig.

Vad gör ni idag?


  
 

Kommentarer
Postat av: Angelina!

okej vad roligt det ska bli:D hehe!!



jo det var en lugn och mysihg helg :) för dig då?:D

Postat av: Anonym

hej vi tycker om idomin!

2009-02-10 @ 10:11:40

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback