Glasögonorm

Jahaja, nu går det bara utför.. Jag hade fått något sämre syn på vänsterögat, vilket jag förstod! Jag har sett lite suddigare senaste tiden.. Tråkigt. Jag måste ha en någorlunda stabil syn i drygt ett år helst för att få operera ögonen. Jag är lite sugen på att operera bort min närsynthet. Ett öga i taget, man har ju bara två, de ska man vara rädd om!
Men har kollat upp detta lite och det finns en klinik i stan som gör detta. För det vore allt skönt att fixa det här och slippa åka bil eller annat när man är lite groggy efter operationen. Detta är något jag tänkt på länge, o det är inte något jag ska göra inom den snaraste framtiden. Men börja spara till det ska jag åtminstone.


Jag upptäckte att detta är det närmsta man kommer en bild på mig i mina bågar!
Skäms på mig! Jag ska allt använda mina bågar flitigare nu. Jag som tycker att jag använder dem så mycket! Hihi, sötisRasmus i en close-up.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, men du har ju liftkort i Branäs ju! Jag kan åka nääär som heeeelst :DD Ska nog kolla upp boende och sånt bums tror jag! Är ju oftast liftkorten som blir de dyraste, bensin kostar ju typ inget om vi är ett par stycken. Bara hitta billigt boende. Så får jag en chans att ge mig på ankarliften också :D

Postat av: Linda

Om man inte tar en dagstur förstås. Då lär det ju inte kosta nånting alls nästan.

2009-02-07 @ 00:39:14
URL: http://lindayd.blogg.se/
Postat av: angelina

åh vad roligt! hur många blir vi?:D:D vilken söt vovve!!

2009-02-07 @ 09:41:26
URL: http://angelinav.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback