Charm up your life!

För några månader sedan köpte jag ett Thomas Sabo armband i töjbart knutet band. Armbandet länkas samman med det typiska "Thomas Sabo Charm Club"-smycket i mitten, där det finns plats för tre berlockar att länka på. Nu är jag äntligen klar med mitt alldeles egna armband. Jag valde en sötvattenspärla med ett tillhörande litet hjärta och bokstaven S i silver. Kändes som smycket blev lite speciellt när jag valde S:et som är första bokstaven i mitt namn.



Armbandet kostade 198:-
Pärlan med minihjärtat kostade 198:-
Silverbokstaven S kostade 298:-

Köpte allt hos Hildurs smycken i Kalstad, de har helt klart bäst utbud på smycken i stan! 

Kommentarer
Postat av: Angelina

aha vad hätligt:D Nästa vecka är det mosdevisning :) kul de ska bli och träffa alla igen jue :D:D



gjort idag då?:D

Postat av: Isabelle

Du är utmanad;



http://triffin.blogg.se/2009/february/utmaning.html

2009-02-25 @ 10:57:19
URL: http://triffin.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback