Måndag

Ledig idag. Så skönt att hinna fixa med lite saker! Mamma och jag åkte till Ikea och inhandlade lite smått och gott. viktigaste för dagen var gardinstänger och tyg. Så åkte vi hem och likt mössen i Askungen gjorde vi en gardin och två matchande kuddar i ett svep. Blev jättefint i lilla rummet! Sedan hängde vi upp gardinen mamma sydde åt mig i julklapp i köket. Det är den finaste gardinen någonsin. Hon har skrivit Hem ljuva hem på den. Vackert! Pappa hjälpte mig också att hänga upp den fina tavlan jag fyndade för halva priset på inrendningsbutiken Dimoda i mitticity. Den fick plats över matsalsbordet.

Bild på alla godsaker får jag fixa med imorgon. Nu blir det sista perioden i hockeyn. Färjestad, kom igen nu!

Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback