God fortsättning!

Ikväll är hela staden ute och festar. Ikväll är jag hemma och myser. Louisen var hos mig och vi slappade ikapp. Båda börjar jobbet 7 imorgonbitti. Måste förbereda rean så det blir riktigt bra! Ser fram emot fullt ös imorgon.

Jag har fått pippi på Ernst Kirchsteiger. Hans mysiga julprogram inspirerade mig att frosta frukt ikväll som godis. Det hade nog blivit några snäpp läckrare om jag inte skurit upp päronen och äpplena, men men. Enklare att mumsa i sig det goda på så vis!

Nu blir det sängen. Jobb tidigt imorgon. GOD NATT!


Kommentarer
Postat av: therese

men sofiiiia,seriöst har du florsocker på frukterna? hahah du är allt rolig du;)

Postat av: Hanna

Mmm... det ser jätte mumsigt ut :D

2009-12-27 @ 11:44:04
URL: http://hannoninolover.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback