Rätt håll?

Jag fattar ingenting. Igår mådde jag som en påse nötter. Som högst låg febertoppen på 38,8. Ont i magen o huvudet o värk i leder. Jag svettades och mådde illa. Fick gå hem från jobbet och väl hemma så sov jag eller dåsade i soffan, princip hela kvällen. 

Jag gick o la mig vid 22 och sov i nära elva timmar. Vaknar imorse med magont och lite illamående. Men ingen feber. Det har bara blivit bättre och bättre hela morgonen. Kan jag haft endagsflunsan tro? Finns det ens? 

Jag mår såpass bra att jag bestämt mig för att följa med till Torshälla på kräftskiva med Klas familj. Jag har dock sett till att Klas och jag tar egen bil så jag inte åker med lilla Harry, ifall jag smittar något. Ombra the dog åker i bilen med oss. Lilltjejen är en grandis på tre år. Ska bli kul att åka med Ombra. Vi får se till att ta lite kisspauser med henne då och då så hon får sträcka ut sina långa ben.

Nu ska jag packa! Ha en bra helg!

40f1fefdec311c1f7af62f84f0671b93.png
Ombra gosar i soffan. Bild lånad från
Johanna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken sköning :D



allt bra ?:D


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback