Midnattsloppet! (Hjälp!)

För det första vill jag hälsa alla nya läsare välkomna! Sedan vill jag även be om ursäkt för att jag varit den segaste bloggerskan ett tag. Ska bli förbättring! :)

Ja, imorgon bär det av till huvudstaden för shopping, Gröna lund, bra umgänge och så den stora utmaningen; Midnattsloppet. En mil i backig miljö. Jag är inget vidare tränad inför denna uppgift känner jag. Men men, får se det som en rolig grej. Eller som Klas sa: "Desto fortare du springer ju fortare är du i mål". Så sant som det är sagt. Jag är envis som en gammal åsna. Jag kommer väl inte kunna gå sen o kräkas när jag är i mål. Men i mål ska jag, och därmed basta! "Det är ju bara en mil", som jag hört några gånger nu.. Jaaja. Vad ska ni göra i helgen?


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hallå! Hoppas det gick bra på loppet! Kommer du och Klas också på kräftskivan i Torshälla nästan helg?



Åsa (kusinen till Klas duvet ;) )

2009-08-15 @ 14:23:57
Postat av: Harry

Va med dig :)


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback