Mest nöjd ikväll...

...är jag över att Anna har varit här en sväng ikväll och ätit sushi och umgåtts. Vi jobbar tillsammans men hon är ju på Bergvik och jag i stan, så det blir mest telefonkontakt om dagarna. Mysigt att ses också. Det behövs! 

jag är även otroligt nöjd över mina ljuslyktor från Boulevard. Tände dem ikväll och fick upp stämningen lite medan jag kvällsstädade lägenheten till Abbaskivan. Imorgon kommer farmor och ska inspektera lyan. Arbetsdagen är mellan 8-16 och sedan ska jag hem för att slänga in en paj i ugnen att bjuda på.


Mysigt att krypa upp i soffan med tända ljus, mjuk filt och goe pojkvännen i höst.

Kommentarer
Postat av: angelina

jo litet ont gjorde de :P men de gick så fort :D



kan vi inte ta en fika nån dag?:)

Postat av: e

Jaa det är hur bra som helst, bara jobbbiten löser sig också.. :) Med dig då?

2009-08-19 @ 19:44:00
URL: http://eeehlin.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback