Lördag

Ikväll är jag hemma och myser. Klas är ute och gör stan osäker. Igår var det Amanda, Becca, Sara och jag som gjorde Koriander osäker. Jag som aldrig varit där tidigare är grymt nöjd med hur trevligt och bra det var där! Skönt med innergården där man kunde dansa och få luft samtidigt. Grymt!

Idag har jag bestömt mig för att ta tag i träningen lite bättre. Om två veckor springer jag milen i Stockholm. Ja, jag fattar.. jag kommer inte fixa kondisen tills dess. Men jag ska försöka så gott det går åtminstone. Önska mig lycka till!

Nu ska jag lägga in lite nytt i ipoden så jag blir mer laddad att gå ut och löpa.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jaaa koriander var grymt kul! :D

2009-08-03 @ 00:28:49
Postat av: Sandra

Heej!

Länge sen..

Hur är det med dig? :)

Vi Karlstad-tjejer borde länka till varann! Don't u think? ;)

Kram kram


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback