Ledsamt först, men sen bättre

Usch jag är så besviken så ord finns inte. Är det såhär vi ska ha det så funkar det inte för mig.

Imorgon blir dock en spännande dag! Då åker vi på mässa till Götet. Jag, Anna, Mats o Magnus ska packa in oss  i bilen klockan 9 och dra iväg. Fantastiskt kul att se hur sommarens kläder ser ut. Kliar i fingrarna! Nu blir det hårt jobb ända tills onsdag eftermiddag.

Ikväll hade vi myskväll hos Jess. Såg filmen "The boat that rocked". Rolig och skum, men den får klart godkänt!
Klas är ute och kalasar, så jag har packat iordning inför Göteborg och ska snart trilla i säng. Hoppas ni har en trevlig lördagsnatt! Sov gott. ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det lät jobbigt. Inget allvarlgt får jag hoppas? Jag, mamma och Harry var inne i affären och skulle hälsa på dig idag - men du var ju i Göteborg som sagt :)

Postat av: E

Usch då, ledsamt är aldrig kul. Hoppas det är bra nu :) pussokram

2009-08-31 @ 12:01:14
URL: http://eeehlin.blogg.se/
Postat av: Madde

Oj, gumman...låter inte bra, vad har hänt??

Mässa, oj va roooligt! Beställ lite för mej me, haha. Jobba inte ihjäl er, vet hur det kan va.



Hälsa Anna, Mats å Magnus! Kraaam

2009-09-02 @ 09:29:23
Postat av: Amanda

Oj, guud! Jag förstår det.. Haha, jag hade blivit heeelt total galen! :P <3333 Jag mår bara bra tack gumman! :D själv då?! :)

2009-09-08 @ 22:40:56
URL: http://litesweet.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback