Kräftskiva

Kul och tur att jag blev bättre och kunde följa med till Torshälla på kräftskiva. Klas släkt och familj på hans pappas sida. Jättemysigt! Klas och jag tog egen bil medan de andra åkte minibuss. Vi hade grandisen Ombra med i baksätet. Lika snäll som hon är stor.

Kräftskivorna med detta gäng brukar vara mer högljudda, men i år var det en väldigt sansad och "lagom" kräftskiva. Vi kände oss redo att åka till vårt stora hyrda hus för natten redan vid 01-tiden. Känns bra! Drack knappt något heller. Dels för att magen spökat sen jag blev sjuk och dels för att jag skulle köra hem idag. Skönt! Nu har jag ganska nyss kommit innanför dörren hemma. Ska duscha nu och sen cykla till mamma och pappa för lite fika och massage. Pappa ska utbilda sig till massageterapeut, så jag är försöktperson.

Sedan ikväll blir det film med tjejerna. Män som hatar kvinnor blir det nog.

Här kommer kräftskivan i bilder. Som synes är linslusen (läs; jag) inte med på en enda bild då det var min kamera. Jag får vänta på Johannas bilder helt enkelt! ;D


  
  
   

Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch då, då måste jag ju vara snabb och lägga in dem från telefonen.... :) Fina bilder hade du tagit iaf!


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback