Jadå, jag fixade det!

Det klart jag sprang hela milen. Hur roligt var det inte? Grym stämning innan och under varvet. Trots tokregn och en orolig mage så tog jag mig genom loppet på 1.02. Får allt vara godkänt för en tjej som inte legat i hårdträning direkt. Dock blir det andra bullar nu. Dags att träna upp mig. Idag körde Louise, Nicole och jag bodypump på Sats. Imorgon blir det crosstrainer och lyfta lite vikter. Så härligt!

Mysig helg i storstan. Hann med en hel del. Shoppa, äta massa god mat, shoppa lite till, gosa massa med Harry, springa, se högvaktsbyte under pompa och ståt, se gamla stan och kulturmässan. Mina shoppingfynd blev en lång mysig skjorta från Zara, ett linne från Topshop, en top från American apparel och en ängel i trä. Kan försöka få någon bra bild på ängeln sen, den är så fin!

  
  

Efter loppet. Fyra trötta men glada värmlandstöser i regnet.

Kommentarer
Postat av: Moder

Du är bäst !! Visste jag redan !!!!

2009-08-18 @ 06:53:57

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback