Dagens avancerade matlagning

Ikväll har jag haft en rejäl myskväll. Det första jag gjorde efter jobbet var att baka hallon/björnbärspaj som Farmor och Mamma skulle få smaka på när de inspekterade nya lägenheten. Och Ja.. jag hade köpt en påse med pajfyllning och smuldeg. Så det var bara att fylla formen och in i ugnen. Riktigt gott när den var helt nygräddad och såklart med lite vaniljvisp till. Kan faktiskt rekommenderas. Speciellt om man ska bjuda hem någon och visa hemmet från den bästa sidan. För Gud, vad gott det luktar av nybakat!

Efter mys med Farmor o Mammi så tog jag en promenad till Coffehouse by George och mötte upp Becca, Louise, Nicole, Linda, Jessica och de goa hundarna Selma o Hilda. Mysig kvällsfika. Dock blev det bara deras goda té "Lust och fägring" för mig. Jag hade ju faktiskt redan gottat mig med (hemlagad :P !) paj.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja mitt hår växer som ogräs :P



händer i helgen dÅ?:D

Postat av: Johanna

De kampanjer som de har är ju bara en vecka åt gången, så just nu är det bara de 3 märkena som ligger under "kampanj". De märkena som finns på sidan är väl de märkena som de kör kampanjer från kan jag tänka mig(så att man vet vilka som kommer kanske..?), så det är ju värt att vara inne och kika :) Är grymt sugen på en skjorta till Harry från Rockefella som är billig nu :)

2009-08-20 @ 10:24:04
URL: http://johanonnona.blogg.se/
Postat av: e

Näe, eller jag har ju fritidsledarejobbet som drar igång snart och så har jag jobb på teater-cafeét i höst. men är ute efter ett med fler timmar.. :) kram

2009-08-20 @ 11:02:44
URL: http://eeehlin.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback