Tisdag

Denna tisdag gick verkligen i ett. Jobb 8-16, sedan skola 16.30-19.15. Härligt! Niclas överraskade mig på jobbet med ett inslaget paket. Spännande värre! Jag slet upp paketet och hittade en liten väska med ett par Salmingtrosor i. Säljaren för Salming hade varit på jobbet medan jag hämtade post o paket, och Niclas var så påhittig så han skyndade sig att slå in trosorna som jag fått som prov från säljaren. Gullig arbetskamrat! Själv hade han fått ett par läckra kalsingar och var så stolt så! :D


Pilates i skolan idag. Lärde mig några bra mage/rygg övningar att köra på boll. Perfekt på Sats sen! Nej nu blir det natta! Sov gott. ♥


Kommentarer
Postat av: Angelina

grymt bra ;)



hände rpå valborg då?:D


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback