Nike+

Då har jag gjort mitt första riktiga springpass. Jag tog rundan runt Kroppkärrssjön. Från mig, runt sjön och hem igen är det ungefär 5 km. Jag är stolt som faktiskt orkade löpa hela vägen! Jag som inte sprungit på så otroligt länge.. Men nu är det verkligen, veerkligen dags. Igår anmälde jag mig nämligen till Midnattsloppet som går av stapeln lördagen den 15:e augusti 2009 i Stockholm. Det är svärmor, hennes två systerbarn Camilla o Catta o så jag då som ska löpa. Sen har vi med oss vår trogna personliga hejarklack som består av Klas, Johanna, svärfar Olle o Bruno. Ser fram emot denna utmaning! Dags att ta tag i det här dököttet. Nike+ är en höjdare också! Jag ger järnet när jag sätter igång powersongs, då är man taggad till tusen. Kul att ha en personlig tränare i öronen också som hejar på! Troligtvis kommer bloggen rikta in sig mer på träning och kost fram till augusti. Hoppas ni är kvar och peppar mig! :)


Kommentarer
Postat av: Moder

Kul med mål här i livet.........

och jag tycker du är ute i ganska god tid faktiskt

Kram

mor

2009-04-16 @ 07:17:34
Postat av: Johanna

Som den gamla cheerleadern jag är så är jag ALLTID på pepphumör! HEJJA HEJJA HEJJA :)

Postat av: Anonym

dags att uppdatera!

2009-04-20 @ 11:18:38

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback