Lördag

Helg, och jag gör min femte av totalt tolv dagars arbete i rad. Jag är inne i ett skönt flyt just nu med det mesta, så det är bara att köra på. Ikväll är Klas ute och kalasar, så jag tog mig i kragen och öppnade böckerna och skrev klart mitt skolarbete. SKÖNT att ha det bakom sig. Jag kommer sakna gänget sen när skolan är slut i juni, men samtidigt kommer det bli skönt att inte behöva plugga på ett tag. När jag hoppade på den här halvfartskursen så jobbade jag inte alls lika mycket. Men nu när jag jobbar mer och känner att det är det bästa och roligaste jobb jag haft, så känner jag att det blir lite mycket att jobba heltid och även plugga 50%. Jag vill ju även hinna med att träna och ta hand om mig själv, träffa mina älskade föräldrar och min bästa morfar och min finaste mormor. Vännerna får man inte heller glömma och min älskling Klas :)

Men som sagt, det flyter på bra. Idag var mormor inne på jobbet och gav mig två paket med påskpynt! Jättesöta kycklingar som ska få bo i köksfönstret i i påsk. Tack goding!


Bästa bilden på två soltörstande män i juni förra året. Pappa o Morfar ♥

Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback